درباره ی وبلاگ جونم


*در تمـــنــای نــگاه تــــو*

دیــدم چــه آشـــوبــی

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

                            

سر ارادت ما و آستان حضرت دوست                    که هرچه بر سرما میرود ارادت اوست               

                                     *******************

هرآنکه جانب اهل خدا نگه دارد                           خداش در همه حال از بلا نگه دارد

 

                       مرامت عشق لبخندت صمیمی

                                           قدم هایت صراط المستقیمی

                     بگویم یا علی آغـاز هر کار

                                          که بسم الله رحمن الرحیمی

 



نظرات شما عزیزان:

محسن
ساعت19:14---17 مهر 1394
سلام وبتون عالی بود به وب منم یه سر بزنید اگه با تبادل لینک موافقی بهم خبر بده

م
ساعت13:22---5 مرداد 1394
emam-hasanmojtaba.mihanblog.com
سلام سایت خوبی دارید به ماهم سربزنید ونظرات خود را هم بدهید مرسی


رامين
ساعت1:03---5 مرداد 1394
slm azizam mamnon ke be vebam sar zadi//dar zemn linket kardam
پاسخ:thanks


سعید
ساعت13:58---22 بهمن 1393
سلام

پیشنهاد میکنم اون عکس قالیتون رو عوض کنید عذر میخوام البته این به سلیقه من نمیخوره شاید بقیه دوس داشته باشند

بازم عذر میخوام فقط یه پیشنهاده

ولی در کل وبتون عالیه پاسخ:سلام ..ممنون..اما این عکس برای خود قالبه..نمیشه عوض کرد..


پسر خوب
ساعت16:29---5 بهمن 1393
تنهایی یعنی هنوزم سعی میکنی از تو رفتارش و حرفهاش یه نکته ای پیدا کنی که بخودت تلقین کنی داره به تو فکر میکنه...!

پسر خوب
ساعت16:29---5 بهمن 1393

هرروز...
نبودنت رابردیوارخط کشیدم....
ببین...
این دیوارلامروت ...
دیگرجایےبراےخط زدن دارد...!
خوش به حال تو...
که خودت راراحت کردی....
یك خط کشیدےتنها...
ان هم روےمن...!!!


پسر خوب
ساعت16:12---5 بهمن 1393

دنــیـــا ادامــــه لــبـخـنـد تــــوســت ..
کــه تــــا آخــــریــــن لـــبــخـنـد مــــن کـــش مــــی آیــــد ؛
تـــو لــب بـــــرمــیــچــیـنــــی
و مـــن ..
جـــایی مـــیـــان آســـمـــان و زمـــیـــن ..
مـعـلق می شــــوم ..


مجمع فرهنگی رهپویان علوی
ساعت15:09---11 مرداد 1393
سلام
وبتون عالیه دستتون درد نکنه واقعا مطابش جالبه خوشحال میشم به وب هم سر بزنید . اگه مایل بودین خبر بدین تبادل لینک داشته باشیم . واقعا واسه من باعث افتخار با چنین وب های تبادل لینک داشته باشم . منتظر شما هستم


کوثر
ساعت17:25---6 مرداد 1393
سلام دوستم عیدبرشماهم مبارک
ممنون لینکم کردی ولی لینک خراب و وبم رو نمیاره بیزحمت امتحان کن دوباره باآدرس صحیح لینک کن بازشه چون دوتاhttp://
اول لینکم گذاشتی وا نمیشه یکی شو پاکن بیزحمت درستش کن


کوثر
ساعت20:06---5 مرداد 1393
سلام ببخشید چرا اصلا نظرات منو تایید نمیکنی وب منو لینک نمیکنی
من یه ماه شمارو لینک کردم چندبارم پیام دادم که لینکم کنید ولی لینک نکردید پیامامم تایید نکردی خیلی ناراحت شدم اگه دوس نداری بلینکی لااقل
بگو منم لینکتو حذف کنم دیگه ام نیام وبت
پاسخ: سلام عزیزم ببخشید ..شما لینک شذی


مهدیه جووون
ساعت17:48---3 مرداد 1393
دوباره سلام عزیزممم ... الان یه ربع به شش هست و من ... .. هاهاها ... زود تند سریع تبادل لینک کن ... افرین دخمل مامان
پاسخ:به آجی مهدیه خودمونم که اینجاااس....


مهدیه
ساعت9:49---2 مرداد 1393
سسسسسسسسسسسسسلام دوسسسسسسسسم دمت جیلیز ویلیز ابجی عالی بود مثل خودت .. میبینمت

♥AREZOO♥
ساعت6:28---15 تير 1393
y sari vebam bezani bad nistaaaaaaaaa

♥AREZOO♥
ساعت10:04---11 تير 1393
salam ajiiiiiiiiiiiiiii veb ghashangi dariiiiiiiiiiiiiiiiiii

movafagh bashiiiiiiiiiiiiiiiiiii golammmmmmmm
پاسخ:خواااااااااااهش عزیزم.....


پسر خوب
ساعت7:54---2 تير 1393
تاخدابنده نواز است به خلقش چه نیاز

میکشم ناز یکی تا به همه ناز کنم


پسر خوب
ساعت8:09---26 خرداد 1393
يه روزم مياد

من ميام تو اتاق

مي بينم پسرم داره سيگار مي کشه

نمي دونم چي کار مي کنم اون موقع

شايد يکي بزنم زير گوشش

نه به خاطر اينکه سيگار مي کشه

به خاطر اين که کم آورده"


علی نقی نجاری پور
ساعت12:52---20 خرداد 1393
سلام
چیکار می کنی که اینهمه بازدید داری ؟


تعزیه بادرود
ساعت12:21---22 ارديبهشت 1393
واقعا وبت عالی بود مخصوصا مدیا پلیرت.

بهمون سر بزن.
پاسخ:ممنون..چشم حتما


پسر خوب
ساعت11:49---22 ارديبهشت 1393
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند ...آسمان را دریاب


آرزوی بهترین هارو برات دارم موفق باشی زهرا جونم


مهسا
ساعت10:24---30 بهمن 1392
سلام خوبی ؟وبلاگ زیبا و خوبی داری من خوشم اومد از وبلاگت برای همین شما را به دایرکتوری بزرگ وبلاگ نویسان ایران دعوت می کنم بیا وبلاگت را اینجا ثبت کن تا وبلاگ نویسان دیگر نیز به شما سر بزنند.

احسان
ساعت12:02---29 بهمن 1392
یک روز صبح در کشور آلمان
یک روز صبح در کشور آلمان مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز ۱ یورو فروخته میشد ، امروز ۱٫۵ یورو عرضه میشود . هیچ کس سرو صداو اغتشاشی نکرد اما ، هیچ کس هم شیر نخرید.
بطری های شیر به کارخانه مرجوع شد و همان شب آنگلا مرکل از تلویزیون رسمی آلمان بصورت زنده از مردمان کشورش بابت این گرانی عذر خواهی کرد و از فردا شیر دوباره به قیمت ۱ یورو توزیع شد …!!!!
یک روز صبح در کشور ایران
یک روز صبح در کشور ایران مردمی که برای خرید شیر آمده بودند ، در کمال تعجب دیدند شیری که تا دیروز ۳۵۰ تومان فروخته میشد ، امروز ۷۵۰ تومان عرضه میشود . همه کس سرو صداو اغتشاشی کردند اما ، همه هم شیر خریدند و حتی از نیاز روزانه نیز بیشتر خریدند !!
پاکت های شیر به کارخانه مرجوع نشد و همه به فروش رسید حتی در بازار نایاب نیز شد و فردای همان روز مجددا قیمت شیر افزایش پیدا کرد و به ۱۳۵۰ تومان رسید و همچنان مردم خریدند و کسی هم عذرخواهی نکرد و شیر نیز توزیع شد …..!!!!!!!
نشر کنید تا شاید خودمون جلوی گرانفروشی رو بگیریم!


احسان
ساعت11:56---29 بهمن 1392
يک روز صبح در کشور آلمان

يک روز صبح در کشور آلمان مردمي که براي خريد شير آمده بودند ، در کمال تعجب ديدند شيري که تا ديروز ? يورو فروخته ميشد ، امروز ??? يورو عرضه ميشود . هيچ کس سرو صداو اغتشاشي نکرد اما ، هيچ کس هم شير نخريد.

بطري هاي شير به کارخانه مرجوع شد و همان شب آنگلا مرکل از تلويزيون رسمي آلمان بصورت زنده از مردمان کشورش بابت اين گراني عذر خواهي کرد و از فردا شير دوباره به قيمت ? يورو توزيع شد …!!!!

يک روز صبح در کشور ايران

يک روز صبح در کشور ايران مردمي که براي خريد شير آمده بودند ، در کمال تعجب ديدند شيري که تا ديروز ??? تومان فروخته ميشد ، امروز ??? تومان عرضه ميشود . همه کس سرو صداو اغتشاشي کردند اما ، همه هم شير خريدند و حتي از نياز روزانه نيز بيشتر خريدند !!

پاکت هاي شير به کارخانه مرجوع نشد و همه به فروش رسيد حتي در بازار ناياب نيز شد و فرداي همان روز مجددا قيمت شير افزايش پيدا کرد و به ???? تومان رسيد و همچنان مردم خريدند و کسي هم عذرخواهي نکرد و شير نيز توزيع شد …..!!!!!!!

نشر کنيد تا شايد خودمون جلوي گران فروشي رو بگيريم


عرفان هفت
ساعت12:02---16 تير 1392
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی داری.
من 3 تا وبلاگ بهت معرفی میکنم که میتونی باهاشون تبادل بنر یا لینک داشته باشی.
یکیشون که وبلاگ خودمه

http://emtab.rozblog.com

pmbaxsports.mihanblog.com

اینم دوتای دیگه

دوتاش ورزشیه یکی تبلیغاتی

برو وبلاگ هارو ببین از هرکدوم که خوشت اومد و دوست داشتی باهاش تبادل کنی به من خبر بده.

ممنون عزیز


morteza
ساعت20:08---16 آذر 1390
سلام وب خوبی دارید
من دارم یک وبلاگ گروهی راه میندازم با عنوان رمان اگر شما هم میتوانید رمان بنویسید یا از دیگر سایت ها کپی کنید از طریق نظرات سایت به ما خبر دهید تا ما شما را یکی از مدیران سایت کنیم
به نظرم شما میتونید مدیر این وبلاگ باشید چون وبلاگ جالبی درست کردید

www.pinkroman.mihanblog.com


M+A+H+S+A
ساعت19:49---11 آبان 1390


پوریا
ساعت13:52---23 شهريور 1390
سلام زهرا خانوم ممنون از اینکه به وبلاگ من سر زدی با قدم گذاشتن در وبلاگ ما فضای وبلاگ ما رو نورانی کردید من هم شما رو لینک کردم از آشنایی با شما خوش حالم پاسخ:خواهش میکنم ..من هم همینطور

لادن جـــ ــون
ساعت11:36---7 تير 1390
سلام خانـ ـومیـــــ خوفی؟؟وبت که خیلی خوبه عالیه خانوم به من برای آشنایی افتخار میدن؟؟؟امیدوارم دوستای خوبی بشیم منتظرتم خوشله بابایپاسخ:چشم حتما ممنون از اینکه به وبلاگم سر زدید

ali
ساعت12:47---31 خرداد 1390
سلام دوست عزیز . خوبی ؟

من یه پست جدید گذاشتم راجع به تقابل زرنگ و ساده . اومدم دعوتت کنم یه سربیای و به سه تا سوال راجع به این موضوع جواب بدی . چون بسیار برام مهمه . ازت ممنونم که تا اینجا خوندی .

یا علی (ع)
پاسخ:ممنون که به وبلاگم سر زدید حتما برای پاسخ گویی به سوالات به وبلاگت سر میزنم .


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ دو شنبه 30 خرداد 1398برچسب:,♥ 14:27 ♥ **زهرایــــی** ♥



طراح : صـ♥ـدفــ